Friday 28 August 2009

Gaji Pertama..

2 hari lepas,my frenz ajak kuar time lunch hour..kan puasa..so, ada la masa lebih untuk gi mana2..
tujuan kami..nk g tgk gaji dh masuk ke belum..my senior yg masuk2 minggu awal dah dpt gaji..seronok dia..
bila g withdraw duit...terkejut kami..yeay...gaji pertama dh masuk..
yg buat lagi best..gaji ni dia masuk untuk 3 bulan terus..gaji kami memang ditahan 3 bulan la..so, bila dpt, memang dpt byk la sekali gus..
1st person yg aA gtau gaji dh masuk.. Nenny..my cousin..dia kata itu adalah motivation bg dia..
2nd person, my cousin Tina sebab nk mintak tlg dia belikan laptop..
3rd person...hahaha..korg la kot..

apepun..aA akan gunakan gaji ni dgn sebaik mungkin..xleh joli..xleh kedekut..balance..

k lah..nk g bersiap..jap lg kena gi keje..dh la baju pun x iron lagi..hahah...

4 comments:

Abe Chik said...

hoho... aku dh gaji ke dua dh.. dk nk abes pung gaji pertama (2 bulan)....

A'a said...

wahhh..cepatnya dia dapat gaji..skrg aku duk kejar HOD jer nk mintak siganture untuk elaun onkol dan elaun perjalanan..
gaji 1st mg habih g mano??

jeem said...

a'a,aku plak excited dengaq.spend wisely dear which i'm sure u would.balik nie leh blanje.heheh.

A'a said...

tu la..hg jauh di sana..nnti kita jumpa, kita mkn Baskin Robbins lagi yer..Insya-Allah aku akan belanja sebaiknya..kalo hbh pun..gadgets la kot..u know me..(ada kaitan dgn apa yg my mum gtau u all mlm before aku balik tu..)